Tusinde tak for svar. Jeg tror jeg vil gå uden om butikkernes vejledning og lytte til jer og gå efter den Miele jeg i første omgang har udset mig. Tak for hjælpen.
/Esben
]]>Jeg skal ikke påstå at alle AEG maskiner er af den her kvalitet – men vores Miele er dæleme en anden oplevelse. Køb du trygt sådan en. Men køb nu ikke den ‘ringeste’ af Miele-maskinerne – det kan godt betale sig at give lidt ekstra.
]]>Efter den tur købte jeg selv en Miele. Det har vi aldrig fortrudt. Så ja Miele er dyrere men de er det hele værd.
Hører tit om kunder som har fået anbefalet det ene eller det andet mærke i hvidevareforretninger. Til det kan jeg kun sige, at det mange gange er det mærke som butikken tjener mest på som anbefales. Kunderne får med andre ord ikke en uvildig rådgivning.
]]>