Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Miele vaskemaskine http://www.sitemaps.kokkenkob.dk/hvidevarer/miele-vaskemaskine/ En verden af muligheder Wed, 18 Dec 2013 23:12:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Eskil/ http://www.sitemaps.kokkenkob.dk/hvidevarer/miele-vaskemaskine/#comment-2129 Wed, 18 Dec 2013 23:12:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/miele-vaskemaskine/#comment-2129 Køb MIELE. Vi har en vaskemaskine og en tørretumbler fra MIELLE. De har kørt problemfrit i nu 10 år. Vi har tre børn, så de har haft masser at lave.

]]>
Af: Esben Jakobsen http://www.sitemaps.kokkenkob.dk/hvidevarer/miele-vaskemaskine/#comment-1999 Mon, 04 Mar 2013 15:01:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/miele-vaskemaskine/#comment-1999 Hej Begge.

Tusinde tak for svar. Jeg tror jeg vil gå uden om butikkernes vejledning og lytte til jer og gå efter den Miele jeg i første omgang har udset mig. Tak for hjælpen.

/Esben

]]>
Af: Thomas - Aalborg http://www.sitemaps.kokkenkob.dk/hvidevarer/miele-vaskemaskine/#comment-1983 Tue, 19 Feb 2013 12:47:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/miele-vaskemaskine/#comment-1983 Har selv en Miele vaskemaskine med 5 år på bagen. Den var ikke billig… Men den har aldrig fejlet det mindste, har vasket hver anden dag i 5 år, ryster ikke når den centrifugerer, vasker rent hver eneste gang. Til sammenligning havde vi en AEG-maskine tidligere. Heller ikke den billigste, men til gengæld ikke et imponerende bekendtskab. Alle de fine ord der stod trykt i brochuren om denne maskine gjorde at vi vurderede den som et bedre køb end en Miele. Vi havde AEG maskinen i 4 år. Den blev repareret to gange, flere af de funktioner den var født med virkede ikke, grebet til lågen knækkede af, flere gange nægtede den pure at starte, tidsindikatoren virkede heller ikke som den skulle – og den maskine havde vi inden vi fik børn, hvorfor den ikke kørte nær så meget som den Miele vi har nu gør.

Jeg skal ikke påstå at alle AEG maskiner er af den her kvalitet – men vores Miele er dæleme en anden oplevelse. Køb du trygt sådan en. Men køb nu ikke den ‘ringeste’ af Miele-maskinerne – det kan godt betale sig at give lidt ekstra.

]]>
Af: Køkkensælger http://www.sitemaps.kokkenkob.dk/hvidevarer/miele-vaskemaskine/#comment-1980 Mon, 18 Feb 2013 16:58:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/miele-vaskemaskine/#comment-1980 Jeg har haft den ære at besøge Mieles fabrik for vaskemaskiner i Tyskland for nogle år siden. Det var imponerende at se produktionen af disse kvalitetsprodukter.

Efter den tur købte jeg selv en Miele. Det har vi aldrig fortrudt. Så ja Miele er dyrere men de er det hele værd.

Hører tit om kunder som har fået anbefalet det ene eller det andet mærke i hvidevareforretninger. Til det kan jeg kun sige, at det mange gange er det mærke som butikken tjener mest på som anbefales. Kunderne får med andre ord ikke en uvildig rådgivning.

]]>